Wednesday, December 29, 2010

kenape ramai orang cakap aku kuat makan..??

                                                    
Salam.......kenape membe aku cakap aku kuat makn ???...beul ke ????........burger je pn...haa...banyak KALORI tu....n sejak bile aku risau pasal kalori nie....haha......aku nie..kalau tak makan berat aku tetap...kalau maka berat aku tetap....lebih BAIK aku makan je......
aku tak kn rugi pape pn..haha...but ade la satu hari tu......aku pegi KFC or name panjang ye...KENTUKY FRIED CHICKEN...tah betul ke tak aku eja nie...maklum la da lame tak ke sekola.....haha.....MENYESAL AKU duduk dengan IMAN.....kene ceramah FOC....(free of charge....)...haha....nie la muke cute aku lepas kene ceramah....
aku bukan tak nak dengar but...ini suda berlebihan..hahaa.......cerite dye ffuuuuhhhhhh.......kalah AWAL ASHARI...but...bia la...

aku ade DUTA KFC yang baru...haha...nak tengok....???.....wait aaa.....
.....
haha....tak nak aku...nanti aku gemok.....ok2.....haha........
SWEET MEMORY 2010...


ok la...jumpe lagi d TAUN 2011....dengan perasaan yang bahgie menjelang hari persekolahan.....bye2...salam sayang...



Dah bace ? Ape lagi, Like la :B

No comments:

Post a Comment