Friday, January 7, 2011

kesedihan dalam kesibukan.....

Salam......
kesedihan melande kelas 2 AMANAH...
ape bile....dorng and termasuk aku sekali .....DPAT cikgu yang menyedihkan.....OMG!!....
bole dikatekan 95% cikgu2 yang MENGAJAR kte orang....GARANG........!!!!!!!......
:'(...ini adelah benda2 yang LUARBIASE....
......

lagi satu cerite sedih......aku online sehari only 30 MINUTE........uuuuwwwaah.....kan aku da cakap ONLINE ialah sebahagian dalam PERNAFASAN aku........tak bole aku bernafas dengan baik..........:'(


SEKOLAH....
amat sinonim dengan name kte...iaitu SEORANG PELAJAR.....
yang SADLY TO SAY nie...balek sekolah....lambat!!!.....balek nak kena TUSYEN lagi.............INI LAH YANG DINAME KAN REALITI SEORANG PELAJAR ...

satu lagi ceritera sedih......
AKU TETAP MERINDUI DIA...
akn ku kenang dia dalam DOA ku.....







Dah bace ? Ape lagi, Like la :B

No comments:

Post a Comment