Thursday, December 23, 2010

prince charming....!!...haha

Salam........
wahai FOLLOWER aku yang tersayang.......hari nie aku nak SHARE ....SUMTHING yang GIRLS mesti fikirkan.....PRINCE CHARMING yang macam mane yang korang nk ...??haha............kalau aku....???aku nak macam......

1.tak kedekut....haha.....yela...kalau dating tak ade la aku yang nak kne BELANJER dy.....BANYAK CANTEK....haha
2.kalau berSMS dengan aku.......aku tak suke kalau tak ade TOPIK yang nak dibincangkn....WASTE kreadit aku je......
2.aku tak SUKE and paling PANTANG NENEK MOYANG AKU kalau cerite masalah aku dengan DYE kekat MEMBER-MEMBER........benci......EVEN at MEMBER-MEMBER AKU sekalipn......
3.Aku suke lelaki yang suke wat LAWAK....bukan lawak yang tak jadi....haha....

and banyak sebenarye............but bak kate DATO SITI NURHALIZA.....biar lah SECRET....




Dah bace ? Ape lagi, Like la :B

No comments:

Post a Comment