Tuesday, December 21, 2010

tak sabar la....hehe..:)

Salam.....
bertemu lagi kita....haha...ayta tak bole blah.....dorang kalau cite sal CUTI...mesty diisi dengan benda-benda yang best..........but kenape aku dengar tak best...(sebab aku tak ikut..)

Huh....kenape aku rase tak sabar nak sekolah..???...padahal....bile aku tanye MEMBER2 aku semua.....dorang cakap...."xnk g skula...xnk...xnk..."..cam budak-budak.......alasan...TAKOT PMR..........aku tak takut pun.......haha......


Aku sedih la....kenape senang-senang je seseorang tu melupekn...orang yang dye sayang tu...:'(......sedih..sedih..sedih..haha...apesal lak.JIWANG-JIWANG KARAT nie...haha...aku yang menulis pun GELI bce.....


OK..ni je la....yang aku dapat share untuk hari ini...bye-bye...


Dah bace ? Ape lagi, Like la :B

No comments:

Post a Comment